تبلیغات جدید

تبلیغات جدید

تبلیغات جدید

تبلیغات جدید

تبلیغات رایگان گوگل و راهکار های آن

گوگل ایران را جزو کشور های مورد تایید برای این مورد نمی داند. ( این یکی از عللی است که من اصلا از شرکت های آمریکایی به خصوص گوگل و اپل خوشم نمی آید.) اگر شما به دنبال تبلیغات برای موسسه خیریه تان هستید شاید بتوانید به کمک یک موسسه خارجی این موضوع را پیگیری و شاید گوگل از این سرویس به شما هم هدیه نماید.


تبلیغات رایگان گوگل برای موسسات خیریهبه گفته گوگل تا به امروز این سرویس تبلیغاتی :


18.2 میلیون کلیک به وب سایت های غیر تجاری ارسال شده است.

اگر کمی بخواهم برای شما از این قسمت گوگل بگویم اینطور می توانید تصور کنید که نهایت کیفیت در حداقل هزینه را ممکن می کند (البته نه برای ایران.)  این بخش برای مدارس، کلیساها، اماکن آموزشی غیر انتفاعی و برخی سازمان های مردم نهاد در دسترس است.


همانطور که گفتم: با دعا همه چیز ممکن است.


دعا کنید که گوگل این قسمت را باز کند تا خیریه های ایرانی هم به این “بودجه قابل توجه” دسترسی پیدا کنند. این بودجه حتی برای برندی مثل محک نیز قابل توجه است.


البته در زمانی که اکانت ساخته می شود، پس از اولین شارژ شما 14 روز وقت دارید، پروموشن کد 100 یا 150 لیری را در حساب خود فعال کنید و سپس یک ماه فرصت دارید این مبلغ را مصرف کنید تا به همان مقدار از گوگل تبلیغات رایگان هدیه بگیرید. در مورد کوپن های رایگان گوگل بیشتر بدانید.


تبلیغات رایگان گوگل برای موسسات خیریه

البته باید بگویم Google Grants هم هست. هیچ راهکاری به غیر از این در گوگل برای تبلیغات رایگان پیش بینی نشده است. Google Grants بخش غیر انتفاعی گوگل است که فقط برای بنگاه های خیریه کار می کند. البته حتی این بخش هم صد در صد رایگان نیست. البته شرایط بسیار خوبی دارد.


2$ = 10.000$

هفته پیش من تلاش کردم برای خیریه محک در این قسمت حسابی باز کنم ولی این امر میسر نگردید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد