تبلیغات جدید

تبلیغات جدید

تبلیغات جدید

تبلیغات جدید

چگونه بدون تغییر بودجه در تبلیغات گوگل نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟

چرا باید صفحات لندینگ را مرتب بروز کرد؟

چون با گذر زمان موارد خیلی زیادی مشاهده می شود که با یک تغییر کوچک، مثلا یک تغییر عنوان ساده، نرخ تبدیل دو برابر شود و یا با تغییر چند کلمه در متن صفحه، مشتریانتان بیش از دو برابر افزایش یابد.


خیلی از شرکت ها به جای مشتری بر خودشان تمرکز می کنند و در نهایت نتیجه کارشان چیزی جز خودستایی و خودپرستی نیست. هرگز فراموش نکنید که تمرکز اصلی بازاریابی جاذبه ای، مشتری است نه ایجاد حس خوب نسبت به خودتان. ( با بازاریابی جاذبه ای یا به اشتباه درونگرا آشنا شوید. )


برای موفقیت نیاز به تلاش زیادی است که البته ارزش موفقیت ایجاد شده را دارد. لازم است تحقیقاتی گسترده درباره کلمات کلیدی مربوط به محصولات و خدماتتان انجام دهید.


در تبلیغات گوگل ادوردز، کلمات کلیدی را به گروه های کوچکی از اصطلاحاتی که ارتباط تنگاتنگی به هم دارند تقسیم کنید. گاهی اوقات ممکن است در هر ادگروپ فقط یک کلمه کلیدی داشته باشید. بعد برای هر ادگروپ یک صفحه لندینگ خاص ساخته و Url، عنوان، سرصفحه و کلمات کلیدی انتخاب کنید که تا جای ممکن به آن ادگروپ مرتبط باشند.


صفحات لندینگ من معمولا مختصر بوده و یک دعوت به اقدام (Call To Action) صریح در نیمه بالایی این صفحات قرار می گیرد.

بعد برای این صفحات، تبلیغ بسازید. صفحات لندینگ و آگهی ها هر دو باید سعی به حل مشکلات مشتریان کرده و آن ها را دعوت به انجام اقدامی خاص کنند.


برای این کار نیاز به صرف زمان و تلاش زیادی است اما مسلما اکثر رقبای شما این کارها را انجام نمی دهند و شما با انجام این کارها از آن ها پیشی می گیرید. با این کار صرفه جویی زیادی در بودجه خواهید کرد و پیشنهاد قیمت تان را کاهش می دهید و امتیاز کیفیت تان معمولا با این کار خیلی بیشتر می شود.


البته این را هم باید گفت که یادگیری مهارت دو یا سه برابر کردن نرخ تبدیل زمان می برد و مرد کهن می خواهد. اما گاهی اوقات می توان روی شانس هم حساب باز کرد که البته بارها به خود من کمک کرده است.


در واقع برای موفقیت به ترکیب دو مهارت نیاز دارید:


طراحی

کپی رایت

درک این موضوع که قرار دادن فرم در نیمه بالای صفحه لندینگ، نسبت به نیمه پایین آن منجر به تبدیل بیشتری می شود یا این که کاربران روی دکمه بیشتر کلیک می کنند تا روی یک لینک خشک و خالی، همگی از جمله المان های طراحی هستند که باید با آن ها آشنا شوید. البته زیبایی شناسی هم مهم است و باید بدانید چه المانی را کجا قرار دهید.


یک مورد مهم دیگر که به نظر من اهمیت آن از همه موارد گفته شده بیشتر است، استفاده از فیلم یا تصویر انسان در لیندینگ پیج است. به سایت خود ما نگاه کنید. در جای جای آن عکس کارکنان راتین را مشاهده خواهید کرد. مثل این عکس.


آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین


متون دقیق و تاثییر گذار کسب و کار شما را دگرگون می کند.


اینکه بدانید و به آن درجه از کمال رسیده باشید که چطور عنوانی بنویسید که مردم را جذب کند، یک هنر است. کپی رایتینگ یا مهرات تبلیغ نویسی، مهارتی است که پرورش دادن آن هرگز نباید متوقف شود و باید به صورت خستگی ناپذیر آن را افزایش دهید.


پیش از همه چیز توصیه می کنم کتاب ادبیات تبلیغ از انتشارات سیته را مطالعه کنید. هر صفحه از این کتاب در آدم این حس را ایجاد می کند که اطلاعاتش فوق العاده کم است. واقعا نویسنده این کتاب در زمینه تبلیغات کوه دانش است. کپی رایتینگ صحیح بدون تغییر بودجه تبلیغات بازدهی آن را افزایش می دهد.


برای آناتومی صفحات لندینگ مطالب بسیاری در اینترنت در دسترس است اما معتبر ترین آنها Unbounce است که یک راهنمای فوق العاده در رابطه با تبلیغات کلیکی، طراحی و کپی رایت برای تهیه صفحات لندینگی موفق منتشر کرده که شما هم باید آن را بخوانید.


در این تصویر آناتومی یک صفحه لندینگ موفق را مشاهده می کنید که المان های مختلف در آن رعایت شده است.


آناتومی صفحات لندینگ

لندینگ پیج ها بدون تغییر بودجه کارایی تبلیغات گوگل شما را بالا می برند.

برای موفقیت می توانید کارهای دیگری هم مثل بهبود امتیاز کیفیت و حذف کلمات کلیدی که سودآوری پایینی برای شما دارند و جایگزینی آن ها با کلمات مفید و سودآور انجام دهید. اما افزایش نرخ تبدیل صفحات لندینگ از همه سودمندتر است.


در طراحی صفحات لندینگ باید هوشمندانه رفتار کنید

به یاد داشته باشید که از صحبت کردن درباره خودتان در صفحات لندینگ جدا خودداری کنید. در عوض به مشتری ها اعلام کنید که محصولات یا خدماتتان چطور به بهبود زندگی آن ها کمک می کنند و صراحتا از آن ها دعوت کنید که یک اقدام خاص را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد